poniedziałek, 13 lutego 2017

Gościnna Projektantka Lutego

Witamy !!

 Do naszego harmonogramu postanowiliśmy wprowadzić
stały punkt, czyli cykliczne comiesięczne spotkania 
z Gościnnymi Projektantkami, 
które to będą nas wszystkich zachwycać
swoimi pracami, kartkami,
 a już na pewno własnoręcznie robionymi kwiatami.

Jest nam ogromnie miło, że na nasze 
 pierwsze spotkanie zaproszenie przyjęła 
znanaWam bardzo dobrze ze swoich oryginalnych
 i niepowtarzalnych i przede wszystkim cudownych prac,
a także kwiatków robionych z papieru czerpanego






Klaudia przygotowała specjalnie dla Was
pięknego ukwieconego boxa.
Ale zanim go zobaczyczycie, kilka słów od Klaudii :

Witam Was serdecznie i dziękuję za zaproszenie 🙂
Przygotowałam na dziś exploding box, który ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatkami.
Kwiaty, to hortensje, a zrobiłam je oczywiście z papieru czerpanego Namaste. Wykorzystałam papier w kolorze białym i ecru, potuszowałam je tuszami Distress. Do listków i spodów kwiatków użyłam papieru zielonego.


Pozdrawiam gorąco wszystkich fanów papieru czerpanego 🙂
Klaudia








I my również pozdrawiamy serdecznie :)



3 komentarze: