poniedziałek, 13 marca 2017

Gościnna Projektantka Marca

Witajcie :)

Po raz drugi mamy przyjemność zaprezentować na naszym blogu 
 Gościnną Projektantkę, która specjalnie dla Was
 przygotowała piękną pracę z papierem czerpanym.

Osoba ta, przez wiele lat inspirowała wszystkich,
na znanym Wam wcześniej blogu Namaste,
swoimi wyjątkowymi pracami z cudnymi kwiatami.   
Dzisiaj jej kartkę, jak również i kwiaty robione przez nią,
możecie  właśnie  u nas zobaczyć.

Osobą tą jest 



Ja osobiście jestem bardzo wzruszona, 
że Ola przyjęła nasze zaproszenie,
jakby nie było, bardzo długo pracowałyśmy razem
w jednym zespole z papierem czerpanym :)

A to kilka słów od Oli :


Witajcie!
Nazywam się Ola Ziomek, znana Wam również jako Ikemo. Tworzę już od kilku lat, przechodząc przez ten czas przez różne fazy scrapowe. Obecnie moja droga biegnie przez artystyczny nieład połączony z harmonią. Dotarłam szczęśliwie do momentu, kiedy z łatwością mogę powiedzieć, że to jest TO miejsce, gdzie odnalazłam siebie. Poprzez darcia, strzępienia i chlapania, czuję wewnętrzny spokój i szczęście.
Papier czerpany odegrał w moim życiu szczególną rolę. Przede wszystkim ze względu na swoją wszechstronność. Spotkałam się z nim wyjątkowo dosyć szybko i pociągnęło to za sobą falę kolejnych niezwykłych wydarzeń. Przygoda z papierem czerpanym stanowiła moje pierwsze spotkanie z Deasing Teamem, a więc spełniło się jedno z moich marzeń. Współpracując z nim, poznałam wiele wspaniałych osób, które ukwieciły moją osobę i moje życie. Za co bardzo chciałabym podziękować.
Zapytacie pewnie dlaczego w takim układzie już nie jestem częścią zespołu „Czerpanego”? Odpowiedź jest prosta, wybrałam inną ścieżkę. Człowiek ciągle się rozwija i czasem następują zmiany, ale zawsze są to zmiany na lepsze! Czuję się szczęśliwa tutaj gdzie jestem! I każdemu z Was życzę, aby z głębi serca mógł powiedzieć i czuć to samo, gdziekolwiek jest i cokolwiek robi!
W ramach mojego gościnnego występu przygotowałam subtelną pracę z moimi ulubionymi scrapowymi kwiatami –różami. Wykonałam je sama z pomocą wykrojników i różowego papieru czerpanego. Starałam się być dość zachowawcza, więc i liście są z zielonego papieru czerpanego. Pragnęłam Wam przekazać jak piękny papier czerpany jest sam w sobie oraz w połączeniu z papierem scrapowym. Oba współgrają ze sobą idealnie tworząc piękną kompozycję!

Ściskam cieplutko
Ola


I jej piękna praca :






Pozdrawiam serdecznie 


1 komentarz:

  1. Piękna praca! Te różyczki są doskonale dopasowane i ułożone. Niesamowita kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń